Erik-Jan Koense naar JWT Amsterdam

09 JANUARI 2015, AMSTERDAM, MAANDAG 12 JANUARI 2015
Erik-Jan Koense treedt per 1 februari 2015 in dienst bij JWT Amsterdam als Business Director. Hij verlaat hiermee KOEN, het bureau waarvan hij een van de oprichters is en dat sinds twee jaar onderdeel uitmaakt van de Publicis Groep.

Erik-Jan:
‘KOEN heeft mij de afgelopen jaren ontzettend veel gebracht. Mooie merken, leuke collega’s, veel awards en recentelijk de winst van een aantal nieuwe accounts waaronder KPN, Renault en Essent. Maar toen JWT mij benaderde, voelde ik dat het tijd was voor een nieuwe stap. JWT is een ondernemend bureau met grote ambities en heeft een enorme focus op de toekomst. Ik heb dan ook veel zin om samen met alle talenten van JWT die ambities waar te maken.’

Ralph Wisbrun:
‘Erik-Jan is een ervaren en getalenteerde reclameman wiens ambities heel erg goed aansluiten met die van ons bureau. Met zijn diepe kennis van 1 op 1 communicatie is hij van grote waarde voor de merken waar JWT Amsterdam voor werkt en voor zal gaan werken.’