Guess who's back?!

KITKAT gaf Nederland z’n grootste break ooit

04 NOVEMBER 2014, AMSTERDAM, DINSDAG 4 NOVEMBER 2014
De Give Holland A Break campagne van KITKAT is ten einde. We begonnen een paar weken geleden met een oproep via tv, radio en op www.givehollandabreak.com: bepaal mee hoe ver en hoelang we Gordon wegsturen. De website werd massaal bezocht. Het werd al snel de verste bestemming: Cayo Paloma bij Honduras. Nederland kon dus wel een break van Gordon gebruiken. Fans die hem echt niet konden missen, hebben via een livestream kunnen genieten van de avonturen, de vervelingen en de noodoproepen die Gordon in het zand tekende. Maar nu is hij terug!

Gordon: “I’m back! Wat een ervaring was dit! Je hebt er wel bepaalde verwachtingen bij, maar sommige dingen kun je je gewoon echt niet voorstellen. Regen, regen, regen en nog eens regen! Niemand om tegen te praten, daar ga je nog eens goed van nadenken; je wordt er bijna filosofisch van. Ben echt even helemaal weggeweest, heb een echte break gehad en ben helemaal opgeladen. Hoop dat Nederland ook genoten heeft van z’n break. Ik ben in ieder geval klaar voor nieuwe uitdagingen. Bring it on world!”

KITKAT: “Wij zijn net als Nederland blij dat Gordon weer terug is, want wij zijn ook een grote fan van hem. We hopen dat hij weer helemaal is opgeladen en zijn benieuwd naar wat hij nu allemaal gaat doen!”

KITKAT, het grootste chocolademerk van Nestlé, gaf voor het eerst in de geschiedenis heel Nederland een break, door een break te geven aan Gordon. Een dubbele break voor zowel Nederland als Gordon. En dit alles dankzij de KITKAT CHUNKY DOUBLE Caramel.

Wil je weten hoe blij Gordon weer is dat hij terug mag naar Nederland? Klik hier voor de video.

Over KITKAT
KITKAT is het grootste candybarmerk van Nederland en staat bekend om de combinatie van chocolade en krokante wafel. KITKAT bestaat ruim 75 jaar en is bekend om ‘Have a break, have a KitKat’. KITKAT heeft meerdere varianten zoals KITKAT 4-finger en CHUNKY.

Over Nestlé
Nestlé is als grootste voedingsmiddelenbedrijf ter wereld verantwoordelijk voor de productie van onder andere NESCAFÉ, MAGGI, chocolade zoals KITKAT en BROS, Nestlé babyvoeding zoals NESTLÉ PyjamaPapje, water waaronder SAN PELLEGRINO en VITTEL en Nestlé Purina Petcare met merken als FELIX, BONZO en Purina ONE. Met onze missie Good Food, Good Life streven wij ernaar om producten van hoge kwaliteit te maken. Producten voor verschillende momenten van de dag en voor jong en oud. Producten waar mensen van kunnen genieten.

­­­

Noot aan de redactie, niet ter publicatie.
Voor meer informatie neem contact op met:

JWT Amsterdam
Melanie Hoen
E: melanie.hoen@jwtamsterdam.nl

Voor vragen over Nestlé of KITKAT neem contact op met:

Nestlé Nederland
Hugo Stienstra
E: hugo.stienstra@nl.nestle.com
T: +31 (0) 611 35 67 23

"“I’m back! Wat een ervaring was dit! Je hebt er wel bepaalde verwachtingen bij, maar sommige dingen kun je je gewoon echt niet voorstellen. Regen, regen, regen en nog eens regen! Niemand om tegen te praten, daar ga je nog eens goed van nadenken; je wordt er bijna filosofisch van. Ben echt even helemaal weggeweest, heb een echte break gehad en ben helemaal opgeladen. Hoop dat Nederland ook genoten heeft van z’n break. Ik ben in ieder geval klaar voor nieuwe uitdagingen. Bring it on world!”" Gordon
"“Wij zijn net als Nederland blij dat Gordon weer terug is, want wij zijn ook een grote fan van hem. We hopen dat hij weer helemaal is opgeladen en zijn benieuwd naar wat hij nu allemaal gaat doen!”" KITKAT