BON VOYAGE GORDON

KITKAT geeft Nederland de grootste break ooit: Gordon vertrokken naar onbewoond eiland.

26 OKTOBER 2014, SCHIPHOL, ZONDAG 26 OKTOBER 2014
Het is gelukt! KITKAT geeft Nederland zijn grootste break ooit: een break van de man die altijd 24/7 in de media is. Een break van Gordon. Vanochtend is Gordon onder het toeziend oog van al zijn fans op het vliegtuig gestapt naar het onbewoonde eiland Cayo Paloma.

Alleen. Én, het is regenseizoen. Gordon slaapt in een hutje op het strand en heeft wat broodnodige spullen bij zich zoals een pannetje, een zakmes, lucifers, een paraplu en een SAS Survival boek. Hij moet zijn telefoon inleveren. Dat wordt dus een weekje tot rust komen. Lekker lezen. Zelf een kokosnoot plukken of gewoon een uurtje mediteren.

Kortom, Gorden zal er zelf iets van moeten maken. En dat kan je, als je Gordon echt heel erg mist, via een verborgen live-stream op givehollandabreak.com volgen. Spannend, want zoveel rust is hij niet gewend. En zolang alleen zijn ook niet.

Dinsdag 4 november is het gedaan met de rust en is Gordon terug.

Voor meer informatie over de campagne klik hier.

Over KITKAT
KITKAT is het grootste candybarmerk van Nederland en staat bekend om de combinatie van chocolade en krokante wafel. KITKAT bestaat ruim 75 jaar en is bekend om ‘Have a break, have a KitKat’. KITKAT heeft meerdere varianten zoals KITKAT 4-finger en CHUNKY.

Over Nestlé
Nestlé is als grootste voedingsmiddelenbedrijf ter wereld verantwoordelijk voor de productie van onder andere NESCAFÉ, MAGGI, chocolade zoals KITKAT en BROS, Nestlé babyvoeding zoals NESTLÉ PyjamaPapje, water waaronder SAN PELLEGRINO en VITTEL en Nestlé Purina Petcare met merken als FELIX, BONZO en Purina ONE. Met onze missie Good Food, Good Life streven wij ernaar om producten van hoge kwaliteit te maken. Producten voor verschillende momenten van de dag en voor jong en oud. Producten waar mensen van kunnen genieten.

Noot aan de redactie, niet ter publicatie.
Voor meer informatie neem contact op met:

JWT Amsterdam
Melanie Hoen / Vera Korsten
E: melanie.hoen@jwtamsterdam.nl/ vera.korsten@jwtamstedam.nl
T: +31 (0) 6 41 42 85 85 / +31 (0) 6 52 33 70 85

Voor vragen over Nestlé of KITKAT neem contact op met:
Nestlé NederlandHugo Stienstra
E:Hugo.Stienstra@NL.nestle.com
T: +31 (0) 611 35 67 23

""Ik ben er klaar voor, kom maar op! En wat een welkomstcomité zo op de zondagmorgen. Cayo Paloma here I come!"" Gordon