JWT Amsterdam ontwikkelt nieuwe mulitmediale campagne UPC

Nieuwe dienst UPC: binnen, buiten, overal live TV

22 JULI 2014, NETHERLANDS, AMSTERDAM
JWT Amsterdam heeft voor de nieuwe dienst van UPC een multimediale campagne ontwikkeld: TVC, radio, online, OOH en DM. Vanaf nu kun je alleen bij UPC voortaan overal live televisie kijken. Zowel binnenshuis als buitenshuis, op je smartphone, tablet of laptop. Gewoon via 3G en via 4G.

Ter introductie van de nieuwe dienst van UPC, ontwikkelde JWT Amsterdam een multmediale campagne met de TVC met Johnny de Mol in de hoofdrol. Afgelopen vrijdag werd de TVC voor het eerst uitgezonden.

In de veertig seconden durende commercial zien we Johnny die binnenshuis op de bank TV zit te kijken. Hij kijkt naar een optreden van Queen. Terwijl we luisteren naar Don’t Stop Me Now van Queen is Johnny niet te stoppen. Hij gaat letterlijk van binnen naar buiten terwijl hij TV kijkt op smartphone, tablet of laptop.

Kijk voor meer informatie over online tv-kijken op:www.upc.nl/televisie/online-tv-kijken.

""Met deze dienst ontwikkelt UPC zich razendsnel. Ooit begonnen als aanbieder die thuis TV, internet en bellen verzorgt, hebben we nu niet alleen snel internetten buiten via WifiSpots geintroduceerd, maar zijn we de eerste die het ook mogelijk maakt dat je binnen, buiten, echt overal, tv kunt kijken. En zetten hiermee nu echt de grote stap naar buiten!" " Brigitte Verweij - Manager Marketing Communications