Bert Kerkhof/Ivar van den Hove en Maarten Vrouwes/Friso Ludenhoff benoemd tot Creative Directors bij JWT Amsterdam

23 JANUARI 2014, AMSTERDAM, THE NETHERLANDS
Beide senior teams zijn de afgelopen jaren verantwoordelijk geweest voor veel prijswinnend werk voor een keur aan nationale en internationale merken. Deze stap is voor Bert, Ivar, Friso en Maarten dan ook een logische stap in hun ontwikkeling. De kwaliteit van het werk waar ze voor staan, moet de norm zijn binnen JWT Amsterdam. En moet de groei die het bureau doormaakt ook kwalitatief hoogstaand maken. Beide Creative Director teams zullen rechtstreeks rapporteren aan Bas Korsten, Executive Creative Director.

Dom Nash en Esin Cittone gaan verder als Senior Team binnen het bureau. Evenals nieuwe aanwinsten Thomas Reinhold en Tibor van Ginkel (afkomstig van Selmore) die de afgelopen jaren prijswinnend werk maakten voor Bavaria waaronder de films met Hugh Hefner en Charlie Sheen.

Met de nieuwe verantwoordelijkheden voor Bert, Ivar, Maarten en Friso en de recente komst van nieuw talent, bouwt JWT Amsterdam verder aan de kwaliteit en diversiteit van het creatieve werk.

"De benoeming van ​Bert Kerkhof/Ivar van den Hove en Maarten Vrouwes/Friso Ludenhoff tot Creative Directors bij JWT Amsterdam is een mooie nieuwe stap in de ambitie van ons bureau, die de kwaliteit en diversiteit voor het werk van onze klanten zeker ten goede zal komen." Bas Korsten, ​Executive Creative Director JWT Amsterdam

We’re a local agency with international ambitions. Intergalactic ambitions even.