PLUS Supermarkten naar J. Walter Thompson Amsterdam

09 DECEMBER 2015, AMSTERDAM, WOENSDAG 9 DECEMBER 2015

J. Walter Thompson Amsterdam is het nieuwe reclamebureau van PLUS. PLUS werkte vanaf 2012 samen met Doom & Dickson.
J. Walter Thompson Amsterdam heeft samen met PLUS de nieuwe marketing- en communicatiestrategie van de supermarktketen ontwikkeld. Er wordt nu hard gewerkt aan de nieuwe reclamecampagne.

Quotes
"PLUS is momenteel de hardst groeiende supermarktorganisatie van Nederland. We zijn ambitieus en willen de beste supermarkt van Nederland worden. We zijn ervan overtuigd dat J. Walter Thompson Amsterdam hier zowel strategisch als creatief een bijdrage aan kan leveren." Bas Snetselaar, manager Formule & Communicatie van PLUS
"PLUS is een fantastische supermarkt. Dat weten nog veel te weinig mensen. PLUS heeft een heel mooie, onderscheidende en relevante plek in de markt. En ze zijn bloedfanatiek in hun streven om elke dag nog beter te worden. We zijn er trots op dat ze voor ons hebben gekozen. We gaan met veel plezier en energie aan de slag om PLUS te helpen hun enorme ambities te verwezenlijken. " Budi Gonzalez de Chaves, Business Director bij J. Walter Thompson Amsterdam