GRAND PRIX DIGITAL BIJ EPICA AWARDS VOOR J. WALTER THOMPSON AMSTERDAM

Digital video voor online vertaalbureau ElaN Languages gaat er in Berlijn met de hoofdprijs vandoor.

19 NOVEMBER 2015, DONDERDAG 19 NOVEMBER 2015, BERLIJN

De prijslijst van het digitale project was al best aanzienlijk met een Zilveren en Bronzen Leeuw in Cannes en eremetaal bij The One Show, The New York Festivals en The Clio Awards. Maar nu komt daar dus, naast Goud in de Consumer Direct categorie, een Grand Prix bij in de categorie Digital.

Quotes
"“Het is natuurlijk een hele opgave voor een klein online vertaalbureau om de strijd aan te gaan met de Goliath van de online vertalingen: Google Translate. De enige manier waarop we ze konden verslaan, was door het kwaliteitsverschil tastbaar te maken. Of, liever gezegd, eetbaar. De online video van het experiment overtuigde een heleboel mensen om eens de nieren van ElaN Languages te proeven. En dat was precies wat we wilden bereiken."" Bas Korsten, ECD J. Walter Thompson Amsterdam