JWT Amsterdam wordt J. Walter Thompson Amsterdam

02 OCTOBER 2015, AMSTERDAM, VRIJDAG 2 OKTOBER 2015
Na drie jaar op het Leidseplein luidt de naamswijziging een nieuwe fase in voor het bureau.

In lijn met de internationale rebranding, verandert het bureau haar naam in J. Walter Thompson Amsterdam. Met de naamswijziging komt ook een nieuwe website die de koers (en de design-focus) van het bureau onderstreept: jwt.amsterdam

Maar de naam en de website zijn niet de enige veranderingen die het bureau heeft ondergaan de afgelopen drie jaar op het Leidseplein. Transformatie is een thema geworden. Klik hier voor een update met nieuwswaarde.

Tenslotte brengen de naamswijziging en de rebranding nog iets anders met zich mee: overbodig geworden kantoorartikelen. Net als elk ander reclamebureau tegenwoordig willen we graag ‘purposeful’ bezig zijn. Jan Willemsen Theaterprodukties in Amsterdam zal beamen dat we op de goede weg zijn! Klik hier voor het filmpje.