Andrélon en JWT Amsterdam lanceren nieuwe campagne

14 SEPTEMBER 2015, AMSTERDAM, MAANDAG 14 SEPTEMBER 2015
JWT Amsterdam ontwikkelde een campagne voor de nieuwe lijn van Andrélon, Andrélon Verleidelijk Kort. Deze haarverzorgingslijn is speciaal ontwikkeld voor vrouwen met kort haar. In de tv-commercial zien we Felien die dankzij Andrélon Verleidelijk Kort wel heel verleidelijk wordt. Ze gaat daten met Manuel Broekman die meteen als een blok voor haar valt.

JWT Amsterdam ontwikkelde een campagne voor de nieuwe lijn van Andrélon, Andrélon Verleidelijk Kort. Deze haarverzorgingslijn is speciaal ontwikkeld voor vrouwen met kort haar. Van de Verleidelijk Kort producten worden vrouwen met kort haar wel heel verleidelijk … misschien wel iets te verleidelijk.

In de tv-commercial zien we Felien die dankzij Andrélon Verleidelijk Kort een transformatie ondergaat. Van een saaie huismus verandert ze in een verleidelijke verschijning. Ze gaat vervolgens daten met Manuel Broekman die meteen als een blok voor haar valt.

Naast de tvc wordt print en digital ingezet. De landelijke campagne is maandag 14 september van start gegaan.