Marcel Hartog naar JWT Amsterdam

07 MEI 2015, AMSTERDAM, 7 MEI 2015
Vanaf 1 juli verhuist Marcel Hartog (48) van Publicis naar JWT Amsterdam op het Leidseplein, om als Executive Creative Director samen met Bas Korsten de creatieve leiding te vormen van de afdeling Think. Na een start in mediaplanning en marktonderzoek bij VNU koos Hartog voor het creatieve vak, bij achtereenvolgens Result DDB, PMSvW en N=5. De afgelopen acht jaar was hij creatief directeur bij Publicis en maakte daar prijswinnende campagnes voor o.a. Landmacht, Randstad, SIRE, vanAnaarBeter, Fonds Slachtofferhulp, Bloemen.nl, PostNL, Stichting ALS Nederland, Renault en het Mauritshuis.
"Marcel is niet alleen een van de beste creatieven van Nederland, hij heeft bewezen dat hij grote merken richting en onderscheid kan geven. Daarnaast is Marcel iemand met wie ik samen nog meer vorm kan geven aan de grote creatieve ambities van JWT Amsterdam. Ik heb heel veel zin in onze samenwerking." Bas Korsten, ECD JWT Amsterdam
"JWT Amsterdam is aan alle kanten aan het groeien. Zowel zakelijk, inhoudelijk, als creatief. En ik kan er aan het werk met een aantal goede bekenden." Marcel Hartog