JWT Amsterdam ontwikkelt nieuwe campagne BMW i3

Rijplezier opnieuw uitgevonden

17 NOVEMBER 2014, AMSTERDAM, MAANDAG 17 NOVEMBER
Vandaag gaat de nieuwe campagne van BMW voor de BMW i3 live. JWT Amsterdam ontwikkelde deze campagne, die voor het eerst sinds jaren een Nederlandse TVC laat zien en online wordt ondersteund.

De BMW i3 is een bijzonder verhaal. Een productieproces volledig aangedreven door windenergie, een carrosserie van carbon en gebruik van unieke materialen als eucalyptushout, kenafgras en olijfbladextract. Een compromisloze, volledig elektrische auto. Op alle fronten nieuw en vernieuwend. Maar één ding verandert nooit. Hij rijdt als een BMW. Reden genoeg voor BMW om een commercial te ontwikkelen die dit bijzondere verhaal met Nederland deelt.