Senior Creatieven Thomas Reinhold & Tibor van Ginkel naar JWT Amsterdam.

15 JANUARI 2014, AMSTERDAM, THE NETHERLANDS
Het Senior Team is afkomstig van Selmore waar ze de afgelopen jaren prijswinnend werk maakten voor Bavaria waaronder de Bavaria-films met Hugh Hefner en Charlie Sheen.

Met daarnaast werk voor merken als Skoda, KNGF, Intratuin, Amstel, ABN AMRO en Ohra en jarenlange ervaring bij bureaus als Lemz, Doom & Dickson, DDB en dus Selmore, zijn Thomas en Tibor een aanwinst voor de Think-vloer van JWT Amsterdam. Deze vloer werd de afgelopen maanden al versterkt met Bert Kerkhof en Ivar van den Hove en Chris Sant en Dieuwer Bulthuis van TBWA. En groeit daarmee in kwaliteit en capaciteit waardoor de groeiende stroom new business van de allerbeste creatieve invulling kan worden voorzien.