Kerkhof en van den Hove naar JWT Amsterdam

Senior Creatieven verlaten TBWA na 6 jaar om creatieve ambities van JWT Amsterdam te helpen verwezenlijken.

06 SEPTEMBER 2013, AMSTERDAM, THE NETHERLANDS
Senior Creatieven Bert Kerkhof en Ivar van den Hove zijn na 6 jaar TBWA overgestapt naar JWT Amsterdam. De afgelopen jaren hebben ze prijswinnend werk gemaakt voor Heineken, Cup-a-Soup, Idfa, Unox, McDonald's, Albert Heijn, ABN AMRO, Gamma en KPN. Bij JWT Amsterdam zullen ze de afdeling Think komen versterken. Bekijk hieronder een selectie van het werk van Bert en Ivar.
Quotes
"Met de komst van Bert en Ivar geven we verder invulling aan de kwaliteitsslag die we als bureau op alle fronten aan het maken zijn. Bert en Ivar zijn ervaren creatieven die altijd op zoek zijn naar verrassende, nieuwe manieren om relevant onderscheid te creëren voor merken. En dat past naadloos in JWT Amsterdam's filosofie." Bas Korsten, ECD JWT Amsterdam