Twee nieuwe Deputy Managing Directors voor J. Walter Thompson Amsterdam.

30 MAY 2016, MAANDAG 30 MEI 2016
Alewijn Dekker, Managing Director van Duval Guillaume, en Erik-Jan Koense, Business Director bij J. Walter Thompson Amsterdam zijn beiden benoemd tot Deputy Managing Director bij het bureau.

Dekker (33) had bij Duval Guillaume de dagelijkse leiding over het bureau met klanten als Coca-Cola, Carlsberg, BBC, Coolblue, P&G en RWE. Hij gaat per 1 juli bij J. Walter Thompson Amsterdam verantwoordelijkheid dragen voor een aantal klanten binnen het bureau, maar hij zal ook de internationale ambities van het bureau verder vorm gaan geven.

Koense (46) gaat zich naast zijn dagelijkse verantwoordelijkheid voor onder andere het Ziggo-account, bezig houden met de verdere ontwikkeling van 1-op-1 programma’s, en de groeiende rol van data en content binnen dit specifieke vakgebied.

De benoemingen van Dekker en Koense gaan gepaard met het vertrek van Marcel Buining die voor zijn rol als Deputy Managing Director binnen het bureau, CEO was van MINI Nederland. Hij gaat terug naar zijn grote liefde: de automotive business.

Met deze twee jonge, gedreven talenten bouwt het bureau verder aan zijn ambitie om toonaangevend te zijn in Nederland en daarbuiten. Het is een mooie stap in de toekomst van J. Walter Thompson Amsterdam.