AN 'AGENCY OF THE YEAR' KIND OF AGENCY.

J. Walter Thompson Amsterdam twee keer Bureau van het Jaar. En meer goed nieuws.

17 MARCH 2016, AMSTERDAM, DONDERDAG 17 MAART 2016
J. Walter Thompson Amsterdam is verkozen tot CLIO Agency of the Year The Netherlands én EPICA Agency of the Year The Netherlands. Daarnaast werden we, achter Wieden & Kennedy Amsterdam en met afstand van de rest van de Nederlandse bureaus, tweede bij het prestigieuze Gunn report over 2015. We wonnen hierbij ook de meeste Digitale Awards.

In Nederland werden deze week ook de nominaties van de Spin Awards en de ADCN bekend. Ook hier scoorde J. Walter Thompson Amsterdam goed. Bij de Spin Awards, het ‘digitale’ prijzenfestival, werden 6 nominaties behaald. Een top 3 positie. En ook bij de ADCN werd de 3e plek behaald met 14 nominaties voor veel diverse klanten en projecten.

De internationale erkenning en de nationale nominaties, die we dankzij en samen met onze klanten nu mogen ontvangen, zijn het bewijs dat we op de goede weg zijn, als het gaat om de ambitie om een leidend en vooruitstrevend Nederlands en internationaal bureau te worden. Of om in de Intergalactic Domination terminologie van het bureau te blijven: ‘We have a lift off!’, aldus ECD Bas Korsten.