Van krantenjongen tot scheepsontwerper.

Nationale-Nederlanden en JWT Amsterdam lanceren nieuwe campagne.

15 JUNI 2015, AMSTERDAM, MAANDAG 15 JUNI 2015
JWT Amsterdam ontwikkelde voor Nationale-Nederlanden een nieuwe landelijke campagne. Met een service voor heel werkend Nederland brengt Nationale-Nederlanden pensioenpotjes onder de aandacht. In de tv-commercial volgen we Erik Eizinga door de jaren heen, van krantenjongen tot scheepsontwerper.

JWT Amsterdam ontwikkelde voor Nationale-Nederlanden een nieuwe campagne. Met een service voor heel werkend Nederland brengt Nationale-Nederlanden pensioenpotjes onder de aandacht. Want als je verschillende banen hebt gehad, dan heb je wellicht ook meerdere pensioenpotjes. Of het interessant is om ze samen te voegen, ontdek je met de Pensioen Ophelder Service.

In de tv-commercial volgen we Erik Eizinga door de jaren heen, van krantenjongen tot scheepsontwerper. Een reis door de hele loopbaan van Erik. De rauwe intro van Herman Broods Saturday Night geeft de commercial een oer-Hollands en authentiek tintje.

Naast de tv-commercial worden ook radiocommercials, online banners en pre-rolls ingezet en wordt een online platform geïntroduceerd. De campagne is maandag van start gegaan.