PERSUITNODIGING

KONINGSDAG 2015 - Optreden in het Vondelpark vanuit je bed in het Emma Kinderziekenhuis AMC

23 APRIL 2015, AMSTERDAM, DONDERDAG 23 APRIL

De KinderVrijmarkten op Koningsdag zijn elk jaar enorm populair. Kinderen uit het hele land vertonen hun kunsten en vieren samen feest.

Helaas kunnen niet alle kinderen meedoen, zoals kinderen die in het ziekenhuis liggen.

Daar heeft het Emma Kinderziekenhuis AMC wat op gevonden. Het ziekenhuis wil dat kinderen geen dag van hun leven missen. En zeker geen bijzondere dag als Koningsdag. Dit jaar kunnen de kinderen vanuit het ziekenhuis daarom toch meedoen aan de KinderVrijmarkt in het Vondelpark. Op afstand.

Er wordt een interactieve verbinding opgezet tussen het Emma Kinderziekenhuis AMC en het Vondelpark. Zo staan de kinderen direct in contact met het publiek en kunnen ze optreden alsof ze echt in het Vondelpark zijn. En natuurlijk een zakcentje bijverdienen.

We nodigen je van harte uit om hierbij aanwezig te zijn. De optredens van de kinderen in het Emma zullen op Koningsdag tussen 10.00 en 12.00 plaatsvinden. Dit is te zien op een speciaal scherm dat staat voor Vondel CS (het voormalige filmmuseum) in het Vondelpark.

Laat je ons even weten of je erbij bent?
Mail je gegevens naar melanie.hoen@jwtamsterdam.nl.

Tot maandag!

Over Stichting Steun Emma Kinderziekenhuis AMC
De Stichting Steun Emma Kinderziekenhuis AMC heeft als doel fondsen te werven voor het Emma Kinderziekenhuis AMC. Fondsen die innovatieve behandelingen mede mogelijk maken. Het geld wordt besteed aan wetenschappelijk onderzoek, goede faciliteiten en het verbeteren van de psychosociale omstandigheden waarin kinderen en hun ouders in het ziekenhuis verkeren. De stichting draagt zorg voor een goed beheer van de geworven gelden en laat zich op het gebied van onderzoek adviseren door een wetenschappelijke adviesraad.

"" Melanie Hoen